Ring til os
+45 74 75 52 52
Kontakt os
info@hoofers.dk
Vi har åbent

mandag-torsdag 9-14

fredag 9-12

Vis vej

Håndværkervej 4, 6270 Tønder, Danmark

Håndværkervej 4, 6270 Tønder, Danmark

mandag-torsdag 9-14

fredag 9-12

Handelsbetingelser

Generelle oplysninger
I Love Shoes ApS
Anpartsselskab
Cvr.: 33243073
Webshop: Håndværkervej 4, 6270 Tønder
Butik: Vestergade 7, 6270 Tønder
Email: info@hoofers.dk
Telefonnummer: 74755252

Betaling
Dankort
VisaDankort
Mastercard
Maestro
Mobilepay
Viabill

Beløbet hæves først på dit kort, når varen afsendes.
Ved bankoverførsel, check el. lign. er du ikke beskyttet af indsigelsesordningen.
Ved køb med ViaBill vil du først modtage dine varer, og herefter falder den rente-og gebyrfrie månedsydelse hver den 20. i måneden. Aftalen om betaling hos ViaBill bortfalder, når et køb fortrydes, jf. forbrugeraftalelovens § 26. 
ViaBill finansierer køb op til 2.000 kr. Beløb over 2.000 kr. finansieres i samarbejde med SparXpress.
Læs mere her: www.ViaBill.com/kredit

Levering
Vi leverer i Danmark med følgende samarbejdspartnere:
GLS
Post Nord
Vi leverer i gennemsnit på 1-2 hverdage.

Levering med GLS til GLS Pakkeshop er gratis ved bestilling over 499 kr. Levering med Post Nord koster 29 kr. uden omdeling og 49 kr. med omdeling uanset beløb ved bestilling.
Find en oversigt over fragtpriser under afsnittet "Sådan handler du".

Er du i tvivl så kontakt Hoofers.dk på 74755252 eller info@hoofers.dk

Fortrydelsesret
Du har som forbruger 14 dages fortrydelsesret, når du handler hos os.

Fortrydelsesfristen udløber 14 dage efter den dag, du har modtaget din vare, eller får den sidste vare i fysisk besiddelse, når det drejer sig om en aftale om flere forskellige varer, som er bestilt i én ordre, og som leveres enkeltvis.   

Du kan ikke fortryde ved blot at nægte modtagelse af varen uden samtidig at give os tydelig meddelelse om dette.

Fortrydelse af en del af købet 
Hvis du har købt flere varer hos os, har du mulighed for at sende én eller flere varer retur, selvom de er købt under én ordre. 

Bemærk, at du ikke får leveringsomkostningerne retur (se afsnittet "tilbagebetaling af købsbeløbet" nedenfor).

Returnering
Du skal sende din ordre retur til os uden unødig forsinkelse, og senest 14 dage (på nær i November-December. Se specifikationer i afsnittet "Fortrydelsesret") efter du har meddelt os, at du ønsker at fortryde dit køb. Du bærer risikoen for varen fra tidspunktet for varens levering. 

Udfyld den returformular, som er vedhæftet i din ordrebekræftelse og send den sammen med din returnerede vare (eller find formularen her). Herefter pakker du dine varer i en kasse og sætter din returlabel udenpå. Husk at fjerne eller dække den originale leveringslabel til. 

Modtages den originale emballage retur i misligeholdt stand, forbeholder vi os retten til at tilbageholde 150 kr. i refunderingen. 

Manglende original emballage kan muligvis udgøre en værdiforringelse, så for at være sikker på at kunne modtage alle pengene retur, anbefales det, at varen returneres i original emballage.

Kontakt os hvis du mangler en returlabel til din ordre - så sørger vi for, at du får en.

Benyttes forudbetalt returlabel opkræver Hoofers.dk 29 kr. i gebyr.

Varens stand, når du sender den retur 
Du hæfter kun for eventuel forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering, end hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungerer på. Du kan med andre ord prøve varen på samme måde, som hvis du prøvede den i en fysisk butik, men du må ikke tage den i egentlig brug. 

Hvis varen er prøvet udover hvad der er beskrevet ovenfor, betragter vi den som brugt, hvilket betyder, at du ved fortrydelse af købet kun får en del eller intet af købsbeløbet retur, afhængig af varens handelsmæssige værdi.

Tilbagebetaling af købsbeløbet 
Hvis du fortryder dit køb, får du det beløb du har indbetalt til os, tilbage. I tilfælde af en værdiforringelse, som du hæfter for, fratrækkes denne købsbeløbet.  

Hvis du benytter din fortrydelsesret, refunderer vi alle betalinger modtaget fra dig, (på nær fragtgebyret på 29 kr.), uden unødig forsinkelse og under alle omstændigheder senest 14 dage fra den dato, hvor vi har modtaget meddelelse om din beslutning om at fortryde denne aftale. Vi gennemfører en sådan tilbagebetaling med samme betalingsmiddel, som du benyttede ved den oprindelige transaktion, medmindre du udtrykkeligt har indvilget i noget andet. 

Vi kan tilbageholde tilbagebetalingen, indtil vi har modtaget varen retur, med mindre du inden da har fremlagt dokumentation for at have returneret den. 

Hvis du fortryder købet, skal varen sendes til: 
Hoofers ApS
Håndværkervej 4
6270 Tønder
Vi modtager hverken pakker uden omdeling eller pakker sendt pr. efterkrav.

Annullering af ordrer
Hoofers.dk kan annullere en ordre, hvis ikke det er muligt at levere den bestilte vare. Du vil blive underrettet hvis en sådan situation skulle opstå, ligesom enhver betaling eller reservation foretaget på et betalingsmiddel vil blive returneret/annulleret.

Reklamationsret 
Købelovens mangelsregler kan finde anvendelse på varekøb. 
Når du handler hos os som forbruger, har du 24 måneders reklamationsret. Det betyder, at du enten kan få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation. Det er et krav, at reklamationen er berettiget, og at manglen ikke er opstået som følge af fejlagtig brug af produktet eller anden skadeforvoldende adfærd. 

Du skal reklamere inden for ”rimelig tid” efter, at du har opdaget manglen ved varen. Hvis du reklamerer inden for to måneder efter, at manglen er opdaget, vil reklamationen altid være rettidig.

Er reklamationen berettiget, refunderer vi dine (rimelige) fragtomkostninger. Varen skal altid sendes tilbage i forsvarlig emballage, og husk at få en kvittering for afsendelse, så vi kan tilbagebetale dine fragtomkostninger.

Varen sendes til:
Hoofers ApS
Håndværkervej 4
6270 Tønder
Når du returnerer varen, bedes du beskrive problemet så detaljeret som muligt. 
Vi modtager hverken pakker uden omdeling eller pakker sendt pr. efterkrav.

Klageadgang 
Hvis du vil klage over dit køb, skal du rette henvendelse til kundeserviceHvis det ikke lykkes os at finde en løsning, kan du indgive en klage til relevante nævn på området, såfremt betingelserne herfor er opfyldt:

Center for Klageløsning 
Nævnenes Hus 
Toldboden 2 
8800 Viborg 
www.forbrug.dk  

Er du forbruger med bopæl i et andet EU-land end Danmark, kan du klage til EU-Kommissionens online klageportal her - http://ec.europa.eu/odr

E-mærket
Hoofers.dk er en e-mærket netbutik, og du kan derfor vælge at benytte dig af e-mærkets gratis sagsbehandling. Det er din sikkerhed for at vi lever op til gældende dansk lov samt en række særlige forbrugerbeskyttende krav. Når du har handlet på en e-mærket netbutik er du desuden omfattet af e-mærkets køberbeskyttelse. Læs mere her: www.e-maerket.dk  eller ring på tlf. 44858590.

Pricerunner købsgaranti
Når du handler hos os, er du omfattet af PriceRunner Købsgaranti. Dermed er du sikret op til 50.000 kroner, hvis et problem skulle opstå i forbindelse med dit køb. Købsgarantien er gratis og gælder for alle medlemmer der er logget ind på PriceRunner.

Du kan stadig få dit køb sikret gennem Købsgarantien, selvom du ikke allerede er medlem på PriceRunner og har besøgt os via dem - du skal blot registrere dit køb inden for 60 minutter. At blive medlem hos PriceRunner koster ingenting og tager kun et par minutter! Besøg Pricerunner her for at få gratis købsgaranti. 

PriceRunner Købsgaranti sikrer dig i tilfælde af skade på varen ved levering, beskadiget vare, hvis en vare mangler ved levering, hvis varen er forkert eller fejlbehæftet eller hvis levering af varen udebliver. Husk på, at bestillingen skal være adresseret til dig personligt.

Erstatning udbetales alene for anskaffelsesomkostninger, fragtudgifter og den direkte økonomiske skade, du som kunde har lidt. Ingen økonomisk kompensation gives for andre direkte eller indirekte omkostninger, værditab eller udeblevne indtægter.

Besøg PriceRunner for at se de endelige brugervilkår samt en liste med kategorier, der er undtaget garantien.

Sikkerhed
Vi har gennemført passende tekniske og organisatoriske sikkerhedsforanstaltninger mod, at personoplysninger hændeligt eller ulovligt tilintetgøres, fortabes, ændres eller forringes samt mod, at de kommer til uvedkommende kendskab eller misbruges. Kun medarbejdere, der har et reelt behov for at få adgang til dine personoplysninger for at udføre deres arbejde, har adgang til disse. 

Handelsbetingelserne er senest opdateret 14.01.2019